lørdag 27. juni 2009

Svett og lekker...

I dag måtte jeg dessverre til byen å gjøre noen ærender... Jeg skal i bryllup om to helger og må begynne å sirkle inn kjole, sko og tilbehør ... Har jo egentlig drøyd det altfor lenge som jeg har! Så Guri måtte til byen, i solsteike og med en luft som sto stille. Hadde kledd på meg minimalt, men siden bikini ikke er et egnet byantrekk måtte jeg dessverre ha på meg både t-skjorte og skjørt. Jeg hastet fra butikk til butikk for å få unnagjort det jeg skulle. Måtte tilogmed tilbringe tilsammen 34 minutter i prøverom... Ugh!

Da jeg kom til kassen måtte jeg faktisk tørke en svettedråpe fra nesen...! Lekkert ;-) Som om ikke det var nok så pådro jeg meg også brannsår øverst mellom lårene fordi de hadde gnisset mot hverandre i varmen...! Det faktum at min egen kropp kan gnisse seg til skader vitner kanskje om at det er på tide å foreta seg noe drastisk for å stramme opp!? Evt. gå over til shorts ;-)

Nå er det ihvertfall lørdag kveld.... God helg, folks!

2 kommentarer:

  1. :-) Bruk korte tights under skjørt for å unngå brannskade. Bruker helt korte eller pirat-lengde. Skjørt er jo sååå mye finere enn shorts. God sommer!

    SvarSlett
  2. Hei og takk for godt råd :-) Betyr dette at brannskade-fenomenet oppstår mellom andres skinker enn mine også? Håper det, for jeg følte meg ganske alene og trulten i går da jeg oppdaget det... Neste gang jeg skal hesblese i skjørt blir det garantert bedre forberedt og med tights under. Enig i at skjørt er mye finere enn shorts... God, skjørtete sommmer ;-)

    SvarSlett