lørdag 20. juni 2009

Bena på bordet og mannen på kjøkkenet

Da var tidenes stress-uke endelig over! Vi kom såvidt i mål med prosjektet på jobben og jeg skal si det var en fryd å sette siste punktum torsdag kveld. I går fikk jeg også endelig tid til å fullføre uke 6 - jeg formelig spurtet avgårde fra min dårlige samvittighet! Kjente at det var herlig å være i gang igjen og det var intet annet en skjønt å svette ut noen av overtids-mat-kiloene (grammene, i det minste...) fra de siste dagene. Mandag blir det frisk start igjen og første økt i uke 7. Selvom jeg har hatt stillstand en stund nå så synes jeg likevel uke 7 høres bra ut ;-) Over halvveis!

I dag er det derimot restitusjon som gjelder. I natt sov jeg som en bjørn i dvale og ble ikke vekket før klokken 10.15 (!), da av frokost på sengen av mann og barn :-) Som om ikke det var service nok sitter jeg nå med bena på bordet og pc'en på fanget mens mannen står på kjøkkenet og lager middag. Han steker blant annet chili- og limemarinerte scampi, og det ryker og oser som om vi drev kinarestaurant... Vurderte et øyeblikk å gå inn å sjekke forholdene, men fant ut at han bare får holde på. I grunnen er det veldig deilig når han bestemmer seg for å varte meg opp, så jeg får holde lav profil så han ikke ombestemmer seg... ;-)

Håper dere har hatt en fin uke og at dere får en trivelig helg!

Guri :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar