torsdag 28. mai 2009

Snart halvveis!

I dag starter jeg på uke 5, dag 1 i treningsprogrammet! Wow! Innerst inne hadde jeg vel aldri trodd at jeg skulle komme så langt, men takket være gode treningsmotivatorer har jeg kommet meg ut av sofaen og i gang igjen gang på gang. Et STORT takk til Hanne, Hege og Veslemøy :-)

Nå er det altså kortere gå-perioder som gjelder... Når jeg kjenner etter så føles det som om formen er mye bedre nå enn da jeg startet, og jeg synes programmet tøyer strikken akkurat passe langt (selvom jeg innimellom har fått blodsmak i munnen og nesten sett stjerner...). Det skal jo kjennes når man er på vei til å bli i bedre form! Og apropos det, så har det begynt å tegne seg et mørkelillasort Danmarks-kart på det høyre låret mitt. Mannen min synes det så fryktelig vondt ut, og jeg kunne jo ikke annet enn å gi han rett ;-) I dag er det heldigvis sol og (nesten) skyfri himmel så jeg håper å holde meg på beina under dagens økt...

Mye stress på jobb i dag og sen middag gjør at det egentlig frister lite å ta beina fatt akkurat nå... I tillegg er det strålende vær og sikkert tjukt av folk ute i løypa, men nå har jeg jo akkurat skrytt av å være så godt i gang, så jeg kan ikke gi meg her ;-)

God kveld! Nå spretter jeg ut i sola...

3 kommentarer:

  1. Når man klarer å løpe de tilmålte tre gangene i uka så går det raskt framover! Og tenk at du allerede har økt antall minutter med jogging i strekk ganske betraktelig. Du er i ferd med å bli sprek! Vi får bare fortsette å oppmuntre hverandre, for det hjelper masse på motivasjonen å kunne dele litt på det. :)

    -Hanne

    SvarSlett
  2. God helg, jenter. Var på et arrangement på skolen med eldste jenta mi i formiddag og benyttet sjansen til å ta dagens løpeøkt på morgenen, etter at huset var tømt for mann og barn. Første økt etter den berømmelige 4-fjellsturen, det gikk bedre enn jeg fryktet, stølheta satt lenge i.
    Nå går jeg helga i møte med god smvittighet, klar for Eagleskonsert på mandag.

    God helg fra Hege

    SvarSlett
  3. Hei jenter! Beklager sen tilbakemelding, men takket være finværet har jeg knapt nok vært innendørs siden fredag - og langt mindre foran pc'en!

    Hanne: Ja, det går raskt fremover - både med programmet og formen! Ingenting som er bedre enn det :-) Du er kjempesprek du også! (Blir aldri lei av å høre eller si det) ;-)

    Hege: Godt å være i gang igjen etter fjellbestigingen! Det er jo ofte godt å myke opp stive muskler med litt løping, selvom det kanskje er stritt i begynnelsen... Hørtes forresten ut som en god idé å løpe om morgenen nå som det har vært så varmt. Håper konserten i dag var fin :-)

    God søndag!

    Guri :-)

    SvarSlett