lørdag 2. mai 2009

Confessions of a lazy mind...

Det er bare å innrømme, det ble ikke noen løpetur på meg før 12 i går. Ikke ble det noen løpetur etter 12 heller for den saks skyld. Det var rett og slett for fint vær. I tillegg klarte jeg å overbevise meg selv om at arbeidernes dag er en rød kalenderdag, altså rød på samme måte som 1. påskedag og de allerhelligste dagene... Ergo er det en hviledag, og dem skal man jo holde hellig. Kanskje ikke helt logisk det der, men det hørtes veldig overbevisende ut i mitt eget hode da jeg hadde løpetightsen i den ene hånden og avisen i den andre. Valget falt derfor på avisen, en stor kopp kaffe og et stykke formkake (joda, alt er visst lov på 1. mai...) på terrassen istedet.

Så skulle man kanskje tro at jeg tok opp tråden igjen i dag, siden været var dårligere og dette ikke var en rød dag? Neida, i dag hadde jeg jo planlagt å ha fri - og jeg bare måtte gjøre en masse ærend. Kunne jeg løpt på kveldstid? Nja... Lørdag kveld med familien er jo noe helt spesielt da. Tror nok et og annet familiemedlem hadde løftet på brynene hvis jeg hadde lagt på sprang fra hele lørdagskosen. Nei, det får bli i morgen tror jeg. Søndag... Ooops, det er jo en rød dag!? Det får heller være. Jeg skal jo ikke akkurat jobbe heller da. Jeg skal jo bare jogge.

God lørdag! :-)

Dette er omtrent som hjemme hos oss... Slankeguri (legg merke til hvor slank hun er) lager et sunt og godt salatmåltid til mannen og de 2,3 barna sine. Hehe... Åneidu! Her i huset er det hjemmelaget pizza med sikkert 2500 kcal pr. stykke ;-) Lørdag kan aldri bli en slankedag... I hvert fall ikke i mitt liv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar