tirsdag 12. mai 2009

Tung tirsdag...

I dag veide jeg meg med nye batterier i vekta. Og for et sjokk! Opp 600 gram!!! Det må være de mange literne med melk og honning som jeg har helt innpå de siste dagene... Eller er det kanskje de 17 after eight-sjokoladene jeg trøstespiste på lørdag i mangel på halspastiller? Unnskyldningen i mitt hode var at minten i after eight'en muligvis hjalp like godt mot halsvondt som Doc eucalyptus... Jadda!

Uansett hvordan de grammene har sneket seg på så ble jeg ihvertfall i veldig trasig humør i morges. Ikke ble det bedre av at jeg fikk øye på bunaden i skapet heller. Det er jo snart 17 mai for svingende, og jeg skulle jo vært i superform innen denne tiden! Tiden går dessverre altfor fort... Har bestemt meg for å spise null og niks etter middag i dag for så å gjøre et nytt veieforsøk i morgen tidlig ;-) Kanskje det ser lysere ut da? Uansett må jeg prøve bunaden i morgen... Gruer meg allerede!

2 kommentarer:

  1. Uff det var nå ikke noen god start på uka, men det må nå jammen være lov å kose seg litt når man er syk. Overbevist om at man blir fortere frisk om man spiser litt After Eight enn om man skal tenke på kalorier da og! Det går nok bedre neste uke skal du se!

    Selv skulle jeg starte ukas jogging i dag, men var ikke akkurat motivert når jeg kom hjem fra jobb. Ble til at jeg dumpet ned i sofaen og så på tv med kjæresten. Men så rundt ni fikk jeg ånden over meg, satt en brøddeig og løp ut mens jeg ventet på at deigen skulle heve. Det ble ei kjempegod økt i fint kveldsvær, veldig forfriskende! Er en økt på etterskudd så uka startet med Dag 3 i Uke 9.

    Du får ha lykke til med ukas joggeøkter da!

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelige ord, Hanne! Ja, det må være lov til å kose seg litt ekstra når man er syk... ;-) Bare man er ekstra flink etterpå når man blir frisk igjen! Og det må jeg være nå.

    Så flink du var som trente selvom du egentlig hadde latt deg lokke ned i sofaen!! Det skal litt viljestyrke til, altså! Applaus til deg :-) Hørtes deilig ut å løpe i fint kveldsvær...

    Nå gleder jeg meg til å ta fatt igjen på programmet jeg også! Tenke å prøve meg i morgen... Lykke til med ukens økter du også :-)

    SvarSlett