mandag 11. mai 2009

Vektløs mandag

Åneida, jeg har ikke blitt så tynn at jeg har blitt vektløs... Det ble bare ingen veiing på meg i dag, siden batteriene på vekten bestemte seg for å svikte midt i det store øyeblikket. Vekten varierte med 200-400 gram, før det stod "batt" over hele displayet. Og når det kommer til noe så viktig som vekt, så må rett være rett. Veiingen er derfor utsatt til i morgen og friske batterier.

Når det gjelder svineforkjølelsen min, så har den heldigvis sluppet taket. Kanskje fordi jeg ble oppvartet som en dronning i helgen? Eller, ihvertfall store deler av lørdag... Søndag måtte jeg klare meg selv, for da hadde gubben fått nok av hele opplegget. Hehe... Det eneste som plager meg nå er en lei hoste som jeg håper å bli kvitt så snart som mulig. Ikke veldig gøy å reise kollektivt til jobb når man har en kikhoste-liknende hoste i disse svineinfuensatider... Én positiv side ved saken er at folk er så livredde at de gladelig flytter seg lengst mulig vekk, noe som passer med fin-fint! Jeg er nemlig ganske lei av trengsel i rushtiden... En stor bakside ved denne hosten er at jeg må utsette oppstart av uke 3 i joggeprogrammet. Og jeg som hadde gledet meg både til å komme ajour og til å svette litt igjen!!

Jeg får trøste meg med at dersom denne hosten vedvarer så får jeg snart en snerten 6-pack på magen... Er allerede kjempestøl etter få dagers hostetrening... :-)

God uke allesammen!

Før jeg visste ordet av det hadde jeg hostet meg til denne magen... Vel, det skal kanskje litt mer til... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar