torsdag 30. april 2009

Frikveld og langhelg...

For en fantastisk følelse! Det er nydelig vær, treningsfri OG langhelg i sikte! Livet er herlig :-) Gårsdagens treningsøkt unnagjorde jeg i lunsjen, og skal si det var et par kolleger som fikk den kremete pastasalaten i halsen da jeg tok vannflaska i hånda og gikk en 30-minutters tur i friskt tempo... Hehe... Jeg ble god og varm og for ikke å ødelegge den gode samvittigheten spiste jeg en stor og sunn salat til lunsj etterpå.

I dag er det bare sløving på terrassen som gjelder..... Akkurat nå tenker jeg at jeg skal ta morgendagens treningsøkt før 12. Av en eller annen grunn synes jeg det er ekstra sporty å unnagjøre treningen tidlig på dagen, så i morgen tenkte jeg å være en sånn sportyguri ;-)

God kveld og god marsj (evt. jogg) i morgen!

...og sånn ser det altså ut på terrassen her hos meg... neida, forestill deg 1/3 av plassen her og med to enkle plaststoler så begynner det å nærme seg ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar