lørdag 4. april 2009

God påske!

Endelig er påsken her! Jeg har tatt fri fra jobben og har derfor en laaaaang og deilig påskeferie foran meg. Vi reiser til fjells i ettermiddag, så det blir lite påskeblogging på meg. (Vi er av de som fortsatt nyter hytteliv i gammeldags forstand, dvs. uten spa-avdeling og trådløst nettverk).

Jeg har pakket både langrennski og fjellski, så jeg har ingen unnskyldninger for ikke å legge ut i snøen for å brenne kalorier... Det blir nok, som alltid, mye kos og god mat (og drikke) på fjellet så for at kaloriregnskapet ikke skal bli altfor skjevt må jeg nok gå noen mil på ski. Alternativt kan jeg sette meg i solveggen og svette bort noen kilo (hvis jeg kler ordentlig godt på meg!).

Ønsker dere alle en riktig god påske med strålende påskevær!

(Bildet er lånt fra matsiden.no)

2 kommentarer:

  1. Hehe :-) Og jeg som trodde det var du som satt der med en sunn appelsin :-)

    Jeg spiser godteri til det tyter ut øra på meg for tiuden, men jeg har begynt å trene, så det kommer til å gå bra...tror jeg!

    Alt ordner seg for snille piker, tenker jeg ;-)

    SvarSlett
  2. Hei Vivi!
    I wish... (at det var meg med appelsinen, altså). Sannheten er at jeg ikke har rørt en eneste frukt i påsken. Er det noe sant i myten om at man blir hva man spiser, så blir jeg omdannet til et mandelegg eller en knall gul marsipankylling med sjokoladetrekk hvert øyeblikk...

    Så flink du er som har begynt å trene! Det må jeg også... igjen! ;-)

    SvarSlett