tirsdag 14. april 2009

Veiedag...

Siden mandag denne uken falt på 2. påskedag og det formelt sett fortsatt var høytid (og lov til å spise usunt...) så ble det ikke veiing igår. Istedet ble det veiing i morges, og gurimalla som jeg gruet! Våknet klokken seks, fortsatt med påskegodis til drøvelen, og tenkte at jeg sikkert hadde gått opp 10 kg. Overraskelsen og GLEDEN var imidlertid veldig stor da vekten viste 73,3! Altså ned 200 gram siden forrige veiing!?! Er det mulig?! Ja, tydeligvis....! O, lykke!

Kanskje fikk jeg rett i at en ukes fråtsing satte i gang forbrenningen... Hva som skjer neste uke blir derfor veldig spennende å se. Etter fråtseuke og påske så får vel kroppen min helt sjokk når jeg legger om til normal livsstil igjen ;-)

Hvordan klarte dere andre dere gjennom påsken?

God uke :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar