tirsdag 28. april 2009

Opp en bakke, ned en bakke...

Gosh! Etter gårsdagens treningsøkt kjenner jeg virkelig at jeg er i dårlig form. Eller for å se positivt på det: at jeg har stort forbedringspotensiale og er i ferd med å bli bedre!

Jeg er megastøl i beina i dag og måtte faktisk ta heis på jobben i dag morges fordi jeg nesten måtte hyle da jeg prøvde meg på trappen... Når sant skal sies er det jo også litt deilig å være støl, for det er jo et bevis på at man har gjort noe. Men i kveld er det treningsfri og jeg skal kose meg med knekkebrød og te foran tv'en. I morgen er det på'n igjen med uke 2, dag 1. Og til min store overraskelse er det bare rask gange! For et fantastisk program... ;-)

Jeg har forresten sett at badetøyet begynner å florere i butikkene.... Sommeren nærmer seg med stormskritt, så her er det bare å holde seg i skinnet fremover!

God kveld i stua!

2 kommentarer:

  1. Stå på Guri! Det er jeg som har laget treningsprogrammet du følger, og det er mange som har fulgt det før deg :)

    Løpehilsen fra Veslemøy på Löplabbet

    SvarSlett
  2. Hei Veslemøy!
    Ble nesten litt sjenert her jeg sitter, nå som selveste mesterhjernen bak treningsprogrammet følger med må jeg virkelig prestere! :-) Men, det er et supert program du har laget så jeg akter å kjøre løpet ut! Tusen takk for god inspirasjon!

    Rask gange-hilsen fra Guri ;-)

    SvarSlett