tirsdag 21. april 2009

Rapport fra dag 1

Dag én i joggeprogrammet ble gjennomført i går kveld: 25 minutter rask gange. Man skulle bli anpusten, men det skulle være mulig å gjennomføre en samtale underveis. Jeg hadde egentlig fått lurt med meg en venninne, men hun meldte avbud i siste liten. Dermed fikk jeg ikke testet ut samtalemuligheten i praksis, men jeg følte at jeg kunne snakket hadde muligheten vært der. Og jeg ble i hvert fall anpusten!

Én ting jeg ikke hadde tenkt på er hvor langt man egentlig kommer på 25 minutters rask gange! Jeg endte jo opp langt hjemmefra, og resultatet ble at jeg brukte totalt nesten 40 minutter på ruten jeg valgte. Med denne erfaringen i bakhodet skal jeg være litt bedre forberedt til dag 2 (onsdag) og legge en plan for hvor jeg skal gå/løpe. En annen ting jeg ikke hadde tenkt på er hvor merkelig det egentlig ser ut å gå fryktelig fort. Antakelig så jeg ut som en som hadde veldig dårlig tid, eventuelt en som hadde en slem Skybert etter seg. Uansett, trim ble det :-)

Jeg grugleder meg allerede til dag 2...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar