lørdag 25. april 2009

Rapport fra dag 3

Jeg var visst litt for optimist/bråkjekk etter onsdagens økt... Fredagens løpetur ble absolutt ikke så fristende som jeg hadde forestilt meg. Sannheten er at i det nydelige været som var igår var det terrassen som fristet - og der ble jeg sittende fra jeg kom hjem etter jobb til solen gikk ned. Grillings og rødvin ble det også... Man må jo feire at solen endelig har begynt å varme skikkelig!

Og apropos varm sol... Jeg kjenner et ørlite angstanfall komme snikende når jeg ser ungjentene begynner å kle av seg allerede! Noen er tydeligvis langt bedre forberedt på sommersesongen enn andre... og jeg er ikke av de førstnevnte!

Men nå er det helg! Kos dere!

(Klarer man seg med slike grillspyd kan man grille hele sommeren med god samvittighet. Jeg derimot, griller alltid med langt skarpere skyts enn dette, bare så det er sagt... i ærlighetens navn)

2 kommentarer:

  1. Hei
    la inn en kommentar til deg, men den havnet på et gammelt innlegg. Lykke til med treningsprogrammet, i alle fall.
    Hege

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg svarte deg på det andre innlegget (Joggedilla...).

    Lykke til du også :-)

    Guri

    SvarSlett