torsdag 23. april 2009

Rapport fra dag 2

Da var dag 2 i Slankeguris løpeprosjekt gjennomført! I går kveld la jeg ut på tur, med nyinnkjøpt treningsbh og åletrang løpetights (Takk til Vivi for inspirasjon - det hjelper å ha utstyret i orden ;-))

Dag 2 på løpeprogrammet var 10 minutter rask gange til oppvarming, deretter intervaller med 1 min løp/2 min gåing. Til all forventning gikk det veldig greit! 1 minutt med løping var riktignok litt lengre enn jeg hadde trodd, og de 2 gå-minuttene gikk til tider vel raskt, men jeg gjennomførte etter instruksen :-) Et tips til andre som vil prøve seg: Bruk stoppeklokkefunksjonen på mobilen så blir det lettere å holde kontroll på tiden. Rett skal jo være rett...

Da jeg stod utenfor å tøyde ut etter gjennomført økt i går gledet jeg meg faktisk til fredag!?! Kanskje jeg er så heldig at jeg har blitt bitt av joggebasillen allerede ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar