mandag 30. mars 2009

Veiedag og vektskrekk

Mandag igjen. Denne gangen hadde jeg mest lyst til å bli under dynen! Jeg hadde ihvertfall IKKE lyst til å tusle ut på badet og opp på vekten. Innerst inne vet jeg jo at min "geniale" idé om en fråtseuke ikke vil gi et gledelig resultat på vekten... ikke ennå ihvertfall (jeg innbiller meg fortsatt at denne uken gjør underverket for vekttapet på litt lengre sikt...). Derfor er jeg kjempefeig og setter en fin liten strek på dagens veiing... Høhø...

Jeg føler meg forresten fortsatt mett etter ukens fråtseri. Usj... Nå angrer jeg litt, men det skal bli godt å komme på rett kjøl igjen denne uken. Nå er jeg full av pågangsmot og iver etter å kjenne meg litt sulten igjen. Maten smaker jo faktisk best når man rekker å glede seg litt til den... Så denne uken lover jeg meg selv bot, bedring, sunn mat og mer trening :-)

Andre som har veid seg idag? Fortell, fortell!! :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg vet målet ditt er 1 kilo i uken, men jeg har lest at det sunneste og mest bærbare vekttapet ligger mellom 0.5 - 0.75 kilo i uken:)Håper dette er en liten oppmuntring, syns du er velig flink:D

    Selv har jeg hatt en stødig nedgang på 5oog gram i uken i et par uker, forventer å gå i null pga påskeegget denne uka, men..:P

    SvarSlett
  2. Hei du!
    Takk for oppmuntring!!! Det var veldig hyggelig :-) Det er nok veldig sant som du sier at det er sunnere og mer varig å gå ned sakte men sikkert.

    500 gram i uken er jo kjempebra! Du er jo kjempeflink :-) Hvordan gikk det i påsken da?

    SvarSlett
  3. haha, opp en kilo! Men da jeg veide meg lørdag morgen før jeg slukte påskeegget hadde jeg kvittet meg med 2 kg (ikke bærbart og sunt kanskje?), så det gikk greit alt i alt:D

    SvarSlett