søndag 15. mars 2009

Dagen før dagen...

Søndag igjen. Det betyr mandag i morgen! Hvordan gikk det denne helgen da? Tjo... Rimerlig greit. Klarte meg fredag og store deler av lørdag. Lørdag kveld var vi bedt bort på vennemiddag og i anledning seriestart (fotball altså, for de som er like unteresserte som undertegnede) så var det pizza og øl på menyen... Jeg kunne jo ikke godt spørre verten og vertinnen hva ingredienslisten besto av, så jeg bestemte meg for å la kalorier være kalorier den kvelden... Igjen ;-)

Som om ikke dét var nok utskeielser for én helg så fikk jeg servert påskemarsipan på kaffebesøk i dag. Jeg har blitt ganske så god på å styre unna fristelsene i butikkene, men når pakken allerede er åpnet og de lubne, små sjokoladetrukne marsipanfigurene ligger foran meg... ja, da er jeg solgt! Men nå er det snart mandag og veiedag. Så da er det bare å børste av seg krymmel og marsipansmuler og stålsette seg for morgendagens dom over helgens eskapader ;-)

Shhh...! Hører du de roper "Spiiiiiiis meg! Spiiiiiiis meg!"?? ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar