mandag 23. mars 2009

Surmuling på mandag...

Jeg må innrømme at jeg hadde gledet meg litt til veiingen idag, siden jeg har vært flink (nesten) hele uken. Min helgekos bestod av grønnsaker m. kesamdip, to ruter mørk sjokolade (og det er personling rekord i begrensning), en halv bolle m. rosin og én smoothie (som jeg kjøpte og slukte med god samvittighet, helt til jeg fant ut at den inneholdt både full-fat yoghurt og is! Argh....!). Det høres kanskje ut som om jeg var litt på kalorigaleien her, men det var jeg faktisk ikke - til å være meg ihvertfall ;-)

Uansett, vekten i dag viste bare 100 gram ned!? Og jeg ble, om mulig, enda surere enn forrige mandag (da hadde jeg jo ikke vært så flink heller...)! Så kom jeg til å tenke på at det kanskje er et litt dumt tidspunkt i syklusen.... Eggløsning! Og da hoper det seg litt opp med vann og tunge hormoner hos meg... Må være litt deilig å være mann i grunnen, så er kroppen ganske normal hele tiden - eller? Har ihvertfall aldri hørt mannen min klage over at han føler seg vannholdig og oppblåst (annet enn luft i magen)... Blæh... Akkurat nå er det ihvertfall kjedelig å være Slankeguri ;-)

Håper andre vektklubb-medlemmer har mer oppløftende veie-opplevelser i dag!! :-)

2 kommentarer:

  1. 100 gram ned er da bedre enn ingenting(: Det lyser respekt av at du mer eller mindre har hatt nedgang hver uke, om kanskje ikke like mye hver gang. Hurra!

    Siri/minlillekalori.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Hei Siri, og tusen takk for hyggelig oppmuntring! :-) Jeg er nok litt utålmodig anlagt... men etter en ukes utskeielser skal det bli skikkelig deilig å komme i gang igjen på mandag, så da restarter jeg på ny frisk med masse tålmodighet :-)

    God helg til deg!

    SvarSlett