mandag 2. mars 2009

I'm spinning around...

Og da var jeg hjemme fra spinning - med en skinnende ren samvittighet og to såre "ræv-skalker" (som jeg så fint fikk forklart av en trønder en gang). Det føltes skjønt å spinne av gårde fra helgens evige dårlige samvittighet. Svetten silte og leggene verket, men jo mer jeg svettet jo bedre følte jeg meg! Nå gjelder det bare om å ikke glemme denne gode følelsen...! Dette må gjentas i nærmeste fremtid.

Mandag er jo naturligvis også veiedag... Må innrømme at vektskrekken min ikke var helt borte i morges, men jeg trådde nå opp på vekten likevel. 500 gram ned! Ikke så verst... ;-) Om jeg ikke nærmer meg sommerkroppen med stormskritt, så går det i hvert fall riktig vei!

God uke :-)

(Dette er meg da... til sommeren, når jeg er kjempetynn og bare sååå lykkelig... hehe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar