mandag 23. februar 2009

Vektskrekk...

Helgens utskeielser har gjort at jeg har utviklet vektskrekk. Mandag er jo veiedag for oss Vektklubb-medlemmer, men i dag turte jeg rett og slett ikke... Forrige mandag var jo ikke akkurat oppløftende, og denne helgen har jeg vært enda mer ulydig. Skrekk og gru, hvilket tall skulle lyse mot meg i dag?? Føler meg litt som deltakerne i Luksusfellen, hvor økonomien er gått så over styr at de ikke tør åpne posten lengre... Jeg har spist så godt i helgen at jeg ikke tør å se digitallene på vekten i øynene!

Det var jo ikke sånn jeg skulle slanke meg?! For å komme ut av denne onde loopen har jeg bestemt meg for at jeg allerede nå skal GLEDE meg til neste mandag. Jeg skal trå opp på vekten med stolthet over å ha tilbakelagt en uke med pur sunnhet. Mandag er snart i boks. So far, so good! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar