onsdag 25. februar 2009

Midtukerapport...

Vektskrekken som ramte meg mandag morgen har fortsatt et godt grep om meg. Fordi planen er å få en gledelig overraskelse neste mandag skal jeg som sagt være veldig flink denne uken. For å holde meg i skinnet har jeg bestemt meg for å dele inntatte kalorier i denne dagboken. Dette i håp om at jeg skal gjøre meg enda litt mer disiplinert ;-)

Mandag: Måtte på workshop jobben og der ble det servert ferdig lunsj... Lasagne av alle ting?!? Så sikkert temmelig sur ut da jeg gaflet i meg. Kaloritelleren raste inne i hodet mitt, men jeg måtte spise litt... Salaten var selvsagt kinakål, mais og smakløse tomater + thousand island-dressing, så det fristet ikke akkurat å spise seg mett på det heller... Da jeg kom hjem gadd jeg ikke å føre inn resten av kaloriene den dagen, siden jeg ikke hadde peiling på hvor kaloririk lasagnen var. Må bare legge til: jeg spiste veldig sunt resten av dagen altså! :-)

Tirsdag: 1216 kcal inntatt. Oioioi! Hele 84 kalorier til overs, det er jammen ikke ofte ;-)

Onsdag: 1281 kcal. Og det etter å ha spist både en "Monkey business" ;-) og en stor skål druer til kvelds!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar