lørdag 21. februar 2009

Grovbrød til frokost, smågodt til kvelds...

Dagen i dag startet aldeles strålende. Resten av familien spiste egg og bacon, mens jeg valgte grovt (faktisk nesten svart!) brød. Lunsj gikk også fint. Grovt brød da også. Så kom kvelden og jeg skulle bare innom Kiwi og kjøpe en brokkoli. Det var dessverre litt for lang kø så jeg ble stående ved siden av smågodtet... Før jeg visste ordet av det var jeg i ferd med å skuffe oppi en pose! I bakhodet hadde jeg en artikkel fra Vektklubben.no fra tidligere i dag, om at man skulle velge godteri med omhu. Altså heller godteri uten fett (gelefigurer og kokosboller) enn nøtter og sjokolade. Min pose ble derfor lastet med masse syntetisk, søtt kliss som jeg allerede har satt til livs masse av... Føles det bra? Nope... Smakte det godt? Ja! :-)

Men ingen fastelavensbolle på undertegnede i morgen! Det er helt sikkert! Det har jeg IKKE fortjent!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar