lørdag 28. februar 2009

NÅ skal jeg begynne...

Nå har jeg slanket meg siden 1. januar (ble ikke akkurat 1. januar da, for jeg var trengte noen dager å komme meg på etter nyttårsaften...) og jeg innser nå at jeg må sette motoren i et nytt gir. Med motoren så mener jeg kroppen og mentaliteten... I begynnelsen gikk det veldig greit, men nå synes jeg viljen begynner å svikte litt. Jeg skeier ut oftere og oftere, og unnlater mer eller mindre bevisst å bruke Dagbok-funksjonen på Vektklubb.no. Nå er det på tide å stramme tøylene!

Jeg har vært støttemedlem på S.A.T.S i en årrekke faktisk. Merksnodig nok så får jeg lysten over meg hver gang jeg vurderer å melde meg ut, noe som dessverre er litt for sjelden. Men nå skal jeg jammen i meg få litt valuta for pengene mine. Mandag førstkommende skal jeg derfor på spinning og jeg kan allerede kjenne svette piple! Hvis jeg overlever skal jeg gi full rapport ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar